Zwroty, wymiana, reklamacje

Zwroty
_____________________________________________________________________________

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 30 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) 
2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: http://static.shoplo.com/5122/files/2-formularz-zw...
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie wraz z formularzem  zwrotu i dowodem zakupu który otrzymałeś od nas wraz z przesyłką ( faktura/paragon )
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: El Presidente Adrian Podlaski ul Ogrodowa 7 , Ząbki 05-091 
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. 
6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem). 
7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru. 
8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. 
9. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu. 
10. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki. 

Wymiany
_____________________________________________________________________________

1. Możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego lub potrzebujesz inny rozmiar – zamów ponownie.

Reklamacje
_____________________________________________________________________________


1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: 
http://static.shoplo.com/5122/files/2-formularz-zw...

3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularzem reklamacji do foliopaku, który otrzymałeś od nas wraz z przesyłką.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: El Presidente Adrian Podlaski ul Ogrodowa 7 , Ząbki 05-091 . Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór. 

6. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona. 
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. 
8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). 
11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. 
12. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu 
- uszkodzenia mechaniczne 
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu 
- odbarwienia 
- przemoczenia