Zwroty, wymiana, reklamacje

Zwroty
_____________________________________________________________________________

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 30 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) 
2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: http://static.shoplo.com/5122/files/2-formularz-zw...
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie wraz z formularzem  zwrotu i dowodem zakupu który otrzymałeś od nas wraz z przesyłką ( faktura/paragon )
Brak paragonu, to brak możliwości zwrotu. 

4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: El Presidente Adrian Podlaski ul Ogrodowa 7 , Ząbki 05-091 
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. 
6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem. Produkty które będą nosić na sobie zapachy perfum, papierosów, środków do prania itp, lub będą posiadać zabrudzenia, plamy, sierść, podkład do makijażu itd. Nie podlegają zwrotom. Takie produkty odsyłamy do klienta na jego koszt ( 15 PLN )
Produkt zapakuj starannie w taki sposób jak do Ciebie dotarł, odzież zwrócona w niechlujny sposób, zwinięta w kulkę itp, cała wygnieciona będzie obarczona kosztem ponownego prasowania 10 PLN od sztuki, uwzględniona podczas zwrotu. 

7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru. 
8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. 
9. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu. 
10. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
Polecamy wysyłke kurierską przy pomocy serwisu www.furogonetka.pl
11.
Zwrot zamówienia obejmuje również zwrot Gratisów które zostały dostarczone wraz z zamówieniem. Gratisy są dodatkiem do produktów, a nie darmowym produktem.
Nie zwrócone Gratisy będą odliczane od kwoty zwrotu. 
Jako gratisy uznaje się, wlepki, słodycze, breloczki. 


Wymiany
_____________________________________________________________________________

1. Podczas wymiany obowiązuję wszystkie punkty od 1. do 10. opisane w kategorii wyżej " Zwroty "
2. M
ożesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz wraz z informacją o numerze Twojego zamówienia i prośbą o wymianę na inny rozmiar. Koszt ponownej wysyłki do Ciebie to 15 PLN - płatne u kuriera lub w paczkomacie wg metody którą wcześniej wybrałeś
3. Szybsza metoda to ponowny zakup w nowym rozmiarze. Towar ze wcześniejszego zamówienia wyślij do nas wraz z formularzem zwrotu, pieniążki zwrócimy Ci na konto. Pamiętaj by umieścić paragon, bez tego zwrot nie będzie możliwy.
 




Reklamacje
_____________________________________________________________________________


1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: 
http://static.shoplo.com/5122/files/2-formularz-zw...
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularzem reklamacji do foliopaku, który otrzymałeś od nas wraz z przesyłką.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: El Presidente Adrian Podlaski ul Ogrodowa 7 , Ząbki 05-091 . Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór. 

6. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona. 
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. 
8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). 
11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. 
12. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu 
- uszkodzenia mechaniczne 
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu 
- odbarwienia 
- przemoczenia 

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj