Zwroty, wymiana, reklamacje

Zwroty

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
Nie przekraczaj terminu 14 dni, najwygodniej jak chęć zwrotu zgłosisz nam najpierw mailowo.
2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: pobierz formularz zwrotu
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu który otrzymałeś od nas wraz z przesyłką ( faktura/paragon )
Brak paragonu, to brak możliwości zwrotu.
4. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem. Produkty które będą nosić na sobie zapachy perfum, papierosów, środków do prania itp, lub będą posiadać zabrudzenia, plamy, sierść, podkład do makijażu itd. Nie podlegają zwrotom. Takie produkty odsyłamy do klienta na jego koszt ( 15 PLN )
Produkt zapakuj starannie w taki sposób jak do Ciebie dotarł, odzież zwrócona w niechlujny sposób, zwinięta w kulkę itp, cała wygnieciona będzie obarczona kosztem ponownego prasowania 20 PLN od sztuki, kwota zostanie odjęta od wartości produktów do zwrotu.

  • w przypadku zakupu bielizny, która jest produktem intymnym i ze względów higienicznych nie ma możliwości jej zwrotu lub wymiany w żadnym wypadku. Sprzedawca dba o higienę podczas produkcji i pakowania produktu i nie może zapewnić takich standardów po opuszczeniu produktu z siedziby sprzedawcy.
    Informacja o tym jest zawarta w karcie produktu i w regulaminie, więc klient zapoznał się z tą informacją akceptując regulamin.
    Jeśli klient zwróci produkt mimo wiedzy o braku takiej możliwości, towar zostanie do niego odesłany z doliczoną płatnością za pobraniem 15 PLN – koszt ponownej wysyłki

5. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
6. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
7. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych jeśli zwrot został przyjęty to otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
w przypadku odrzucenia zwrotu, otrzymasz maila z informacją dlaczego został odrzucony np. przekroczony termin zwrotu, zabrudzenia i zapachy na odzieży
8. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
Polecamy wysyłke kurierską przy pomocy serwisu Wygodne Zwroty
9. Zwrot zamówienia obejmuje również zwrot Gratisów które zostały dostarczone wraz z zamówieniem. Gratisy są dodatkiem do produktów, a nie darmowym produktem.
Nie zwrócone Gratisy będą odliczane od kwoty zwrotu. Jako gratisy uznaje się, wlepki (5zł), słodycze (5zł), breloczki(25 PLN) i inne Gratisy które mają ustaloną wartość nominalną na sklepie.
Brak przy zwrocie będzie skutkował obniżeniem kwoty zwrotu o ich wartość.
Jeśli zwracasz część zamówienia, to zwracasz taką ilość gratisów jaka przysługuję na wielkość zwrotu.

10. Wyślij paczkę Kurierską na nasz adres: El Presidente Adrian Podlaski ul Ogrodowa 7 , Ząbki 05-091

Polecamy do tego nadanie przez  platformę Wygodne Zwroty
https://wygodnezwroty.pl/el-presidente?fromStoreSelector=true
Pamiętaj o dołączeniu wydrukowanego formularza zwrotu/wymiany
Formularz pobierz tu – kliknij 

!! Nie wysyłaj paczki za pomocą Poczty Polskiej !!
Nie odbieramy paczek awizowanych z poczty.
Taka paczka wróci do Ciebie.
Nie wysyłaj również paczki na paczkomat w naszej okolicy, nie odbieramy paczek z automatów.

11. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.

 

Wymiany

1. Podczas wymiany obowiązuję wszystkie punkty od 1. do 11. opisane w kategorii wyżej ” Zwroty „
2. Możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz wraz z informacją o numerze Twojego zamówienia i prośbą o wymianę na inny rozmiar. Koszt ponownej wysyłki do Ciebie to 15 PLN – płatne u kuriera lub w paczkomacie wg metody którą wcześniej wybrałeś
3. Szybsza metoda to ponowny zakup w nowym rozmiarze. Towar ze wcześniejszego zamówienia wyślij do nas wraz z formularzem zwrotu, pieniążki zwrócimy Ci na konto. Pamiętaj by umieścić paragon, bez tego zwrot nie będzie możliwy.
4.W przypadku zakupu bielizny, która jest produktem intymnym i ze względów higienicznych nie ma możliwości jej  wymiany w żadnym wypadku. Sprzedawca dba o higienę podczas produkcji i pakowania produktu i nie może zapewnić takich standardów po opuszczeniu produktu z siedziby sprzedawcy.
Informacja o tym jest zawarta w karcie produktu i w regulaminie, więc klient zapoznał się z tą informacją akceptując regulamin.
Jeśli klient zwróci produkt mimo wiedzy o braku takiej możliwości, towar zostanie do niego odesłany z doliczoną płatnością za pobraniem 15 PLN – koszt ponownej wysyłki

 

Reklamacje

1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: pobierz formularz reklamacji
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularzem reklamacji do foliopaku, który otrzymałeś od nas wraz z przesyłką.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: El Presidente Adrian Podlaski ul Ogrodowa 7 , Ząbki 05-091 . Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
6. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
12. Reklamacji nie podlegają:
– naturalne zużywanie się produktu
– uszkodzenia mechaniczne
– wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
– odbarwienia
– przemoczenia